Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:07, 11 Lut 2010 Temat postu: Polini Big Evolution 94ccm Kit ! |
|
Nowy kit ze stajnie Poliniego o polemności 94ccm. Jest to odpowiedź na coraz więcej kitów takich jak np. Malossi Big Bore 77/86, Airsal X-Treme 77/86 czy 2Fatst'y. Producent nie podaje mocy nominalnej, z racji tego iż większość uzależniona jest od dopasowania i indywidualnych czynności.
Cena cylindra to 400 €. Cylinder produkowany jak na razie do siników Minarelli Horizontal Lc oraz P/G Lc. Do zamontowania cylindra niezbędny jest dedykowany wał.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Badek
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Letnisko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:10, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
To mi się podoba :]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bina
___
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:33, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
Ale była by moc ! Ciekawe czy mieloch będzie miał go w ofercie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frotek
_
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 41-200 Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:04, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
Jest moc ! :d
Ale cena boli ;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:24, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
Cena nie jest najgorsza, zauważcie Cristafiolini TCR kosztuje ponad 500€. Mieloch zapewne nie będzie miał tego cylka, ponieważ na stanie ma cylki i częsci które szybko schodzą. Ale będzie mógł zapewne sprowadzić ponieważ mieloch bieże części z SA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Badek
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Letnisko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:28, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
A ile kosztuje do tego wał?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kiziu
Klubowicz
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowy Nad Okszą Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:58, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
No moc musi być kolosalna ciekawe jak z żywotnością
|
|
Powrót do góry |
|
|
Divine Copper
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 13 km od Czewy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:43, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
ciekawe ile sie na nim max poleci...
moze dojdzie do V max Badka ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł_S9
Nowy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:54, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
Ciekawe jaka żywotność ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:44, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
Jak wiecie to jest cyl klasy Hi End, tutaj nikt nie mysli o wytrzymałości lub duzych przebiegach. Ten cyl ma za zadanie przejechać nawet te 300-400 km ale na jak największej mocy. Jak na razie najmocniejszy Maxi scoot (drag) jednocylindrowiec na cylku BB86 z NO2 legitymuje się mocą 35,8 konia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szulcu
Klubowicz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Czę100choVWa Okolice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:34, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
Wiadomo ile realnie wyciagnie ten cylinder?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:53, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
Sądze ze napewno powyżej 30 koni. BB 86 po dobrym portingu i set upie osiągają moc 30-32 konie. Moc tego cylka zapewne będzie większa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frotek
_
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 41-200 Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:42, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
No to ogień . No wytrzymałość na pewno nie jest duża . To nie jest zestaw żeby jeździć na lans do Kfc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szulcu
Klubowicz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Czę100choVWa Okolice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:00, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
Heh ale musi byc bardzo ladny glos tego cylka.Jeszcze jakby byl jakis fajny wydech. A wlasnie jaki wydech sie kupuje do takiego cylka?zeby rozwinol pelna moc wiecie moze?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:33, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
Pod taki cyl ustwia sie kąt wydechowy kanału wydechowego do danego wydechu. Dla różnicy powiem że w seryjnym cylinderze kanał wydechowy ma kąt 135 stopni a w takich cylach grubo ponad 200 stopni. Oczywiscie można zwiększyć kąt kanału wydechowego poprzez porting, lecz wszystko dopasowywuje sie do wydechu. Np. Roost Sprint Type ma 202 stopnie, Stage6 R1400 197 stopni.
Na dniach zamieszcze testy poszczególnych wydechów w dziale Tuning Mechaniczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|