Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziurek5
Administrator

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn k/Cz-wy
|
Wysłany: Czw 16:26, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
Miałem 'setę' w 4suwie, no i co mogę powiedzieć - z osiągami było kiepsciutko mimo że ty był miejski motorek, a i spalanie nie miało nic wspolnego z tym co pisze w necie. Moja handziana leciała w granicach 115-120 realnie, i paliła około 7 litrów. Na takim plastiku przy oponkach rowerowych pewnie wycisnął byś więcej, ale moim zdaniem kupowanie takiego czegoś w celu tuningu mija się z celem. Owszem, maluchem też można startować w Paryż-Dakar, ale o wiele prościej jest chyba robić to w przystosowanym do tego aucie To tak jak byś kupił kalkulator żeby wgrać na niego Windowsa... Jak mają być osiągi przy stosunkowo normalnym spalaniu, to najrozsądniejszym wyborem będzie 250 ccm w 4T.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Pietras
Administrator

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:44, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
Luki juz mógłby nie dramatyzować z tym salonowym moto. Na luzie idzie dorwać Dt125 w zaje****** stanie za około 7-8 tys. I estem przekonany ze bedze sie mniej jeb*** niz ta r125. Mniej elektroniki i przede wszytkim gaźnik co ma znaczną przewage. Nie wspominając ze to 2T.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kludzio
____

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Masłońskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:46, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
Dziurek5 napisał: | Miałem 'setę' w 4suwie, no i co mogę powiedzieć - z osiągami było kiepsciutko mimo że ty był miejski motorek, a i spalanie nie miało nic wspolnego z tym co pisze w necie. Moja handziana leciała w granicach 115-120 realnie, i paliła około 7 litrów. Na takim plastiku przy oponkach rowerowych pewnie wycisnął byś więcej, ale moim zdaniem kupowanie takiego czegoś w celu tuningu mija się z celem. Owszem, maluchem też można startować w Paryż-Dakar, ale o wiele prościej jest chyba robić to w przystosowanym do tego aucie To tak jak byś kupił kalkulator żeby wgrać na niego Windowsa... Jak mają być osiągi przy stosunkowo normalnym spalaniu, to najrozsądniejszym wyborem będzie 250 ccm w 4T. |
Tak czy siak szukaj czegoś 125 w 2T !! Dziurek konkretne porównanie ja bym gdzieś coś zrobił i to podlkeił "Jaka różnica jest między 4T a 2T"
EDIT: Pietras dobrze mówi , co do mnie ? Ja każdemu polecam taką DT 125 sm dość że osiągi są zadowalające to jeszcze spalanie "śmieszne" w klubie tutaj dał bym rade nadgonić za Dziurkiem odstawał bym ale nie magiczne odległości .
Ostatnio zmieniony przez Kludzio dnia Czw 16:50, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pietras
Administrator

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:18, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
Dobra mysle ze wystarczająco duzo juz doradzilismy (staralismy sie), jeżeli luki podejmie decyzje ze chce 2T to pomożemy mu szukać. Jak na razie, jak najmniej OT
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Luki
Klubowicz

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:36, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
Widzę że wszyscy poza mną są za 2T
Dzięki za pomoc
Póki co muszę zdać na prawko a pogoda nie zbyt ;/
4T wolę bo jest ekonomiczniejsze i nie pierdzi jak 2suw wiadomo osiągi mniejsze ale gdzie będziecie jeździć te 160kmh ?? Skoro i tak jak będziemy jeździć na zlotach nie będziemy chyba zapieprzać cały czas 120kmh trzeba brać pod uwagę skutery
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bauciu
Zbanowany !

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kuźnicy Kiedrzyńska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:38, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
Luki napisał: | Widzę że wszyscy poza mną są za 2T
Dzięki za pomoc
Póki co muszę zdać na prawko a pogoda nie zbyt ;/
4T wolę bo jest ekonomiczniejsze i nie pierdzi jak 2suw wiadomo osiągi mniejsze ale gdzie będziecie jeździć te 160kmh ?? Skoro i tak jak będziemy jeździć na zlotach nie będziemy chyba zapieprzać cały czas 120kmh trzeba brać pod uwagę skutery  |
ja jestem za 4T:D
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pietras
Administrator

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:53, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
Luki zauważ że na malossim sporcie 70 leci sie 120-125 na luzie. Chodzi o to że np. bedziemy jechać do Wisły czy Krk lub gdzies dalel to od 100 np. do 115 km/h bedzie sie rozpędzał wiecznośc. ;/;/ ;/ W tym własnie jest największy problem ;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Luki
Klubowicz

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:38, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
A pieprzysz 15 sekund do 100 max Wiadomo ze od 100 do 120 nie rozpedza sie już tak jak to 100 ale bez przesady pare senkund i jest Może twoj racing skuter bedzie szybciej sie rozpędzał ale bez przesady przeciez rka to 125cc da rade.Nie wszysy pakują w skuter 10 000zl jak Ty Więc nie wszyscy beda tak zapie****
Nie mowie juz o spalaniu skutera który bedzie jeździł 120 8 litrów lekko
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia Czw 22:28, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bauciu
Zbanowany !

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kuźnicy Kiedrzyńska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:04, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
Pietras napisał: | Luki zauważ że na malossim sporcie 70 leci sie 120-125 na luzie. Chodzi o to że np. bedziemy jechać do Wisły czy Krk lub gdzies dalel to od 100 np. do 115 km/h bedzie sie rozpędzał wiecznośc. ;/;/ ;/ W tym własnie jest największy problem ;/ |
zawsze mozna pozapi**dalac ale trzeba tez na pały uwazac bo jak cie pietras złapia no to troche bys mial przerobane no bo rtaczej nie uwierza ze to 50
sory za ot
Pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Badek
Administrator

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Letnisko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:50, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
Luki napisał: | gdzie będziecie jeździć te 160kmh ?? |
Zmienisz zdanie jak pojeździsz ze mną i moim chłopakiem. Dziurek :***
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Luki
Klubowicz

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:14, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
oj ;p
to poczekacie na mnie najwyzej xD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MarianGtix
___

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:59, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
Moim zdaniem kupic 125 w 4t to porazka bo po co masz miec 15KM skoro mozesz miec kolo 40 na 2t... A spalanie >3 litry roznicy...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bauciu
Zbanowany !

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kuźnicy Kiedrzyńska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:15, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
MarianGtix napisał: | Moim zdaniem kupic 125 w 4t to porazka bo po co masz miec 15KM skoro mozesz miec kolo 40 na 2t... A spalanie >3 litry roznicy... |
3 litry roznicy to duzo! a po za tym 15 km w zupełnosci wystarczy przyspieszenie złe w 4t nie jest no bo przecierz od dołu ciagnie
Pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pietras
Administrator

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:29, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
4T ciągnie od dołu ale chodzi tutaj o najniższe obroty. 15 Koni to mało, malossi sport z dobrym zestawieniem ma te 13 koni.
Dobra koniec tematu, luki jezeli sie juz zdecydowałes na R125 definitywnie ? Daj odp to zamkne bo się smietnik robi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Luki
Klubowicz

Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:00, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
Ok dzięki za pomoc panowie Zostaje przy R125
Nie porównuj skutera do moto bo inne przeniesienie napędu i na skuterze w wieku 18-20 lat wygląda się conajmniej śmiesznie moim zdaniem... ;P
do zamknięcia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|