FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
->
Tuning Mechaniczny
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Witamy na forum Young Riders Częstochowa ! Prosimy o zapoznanie się z REGULAMINAMI !!
----------------
REGULAMINY !
POWITALNIA
...::: KLUB :::...
----------------
Rekrutacja na Klubowicza
Samorząd Klubu
Sprawy Klubowe
Klubowicze
Sklepik Klubowy
Pamiętamy ! [*]
...::: ZLOTY / IMPREZY :::...
----------------
!! ZLOTY & SPOTY 2015 !!!
ZLOTY & SPOTY 2012 !!!
ZLOTY 2011
Relacje ze zlotów 2011
Zloty 2010
Relacje ze zlotów 2010
Ciekawe miejsca
...::: MOTOCYKLE :::...
----------------
Nowości
Ogólne
Wasze Motocykle
Tuning Mechaniczny
Tuning Wizualny
Serwis
Zrób to sam
Stunt
Sklepy
Off Topic
...::: OGŁOSZENIA :::...
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
Usługi
Inne (kupię/sprzedam)
Strefa Eksperta
...:::WSPÓŁPRACA:::...
----------------
WWW.SKUTERY.SLASK.PL Śląski Klub Skuterowy
WWW.ERSKOBIKE.PL Radomszczański Klub Skuterowy
...::: FORUM *YRC* :::...
----------------
KOSZ
Uwagi techniczne
Skargi/Zażalenia
***** KONTAKT Z ADMINISTRACJĄ *****
...::: SHOUTBOX :::...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Pietras
Wysłany: Nie 22:47, 13 Mar 2011
Temat postu:
Co do pierscieni to wiekszych przemyslen nie ma. Nie tylko od pierscienia zalezy "żywotność" cylka. Na sport pro przejedziesz wiecej a na Racingu mniej, obydwa jedno-pierscionkowe.
Może warto aby zadać sobie pytanie czy chce miec skuter który posłuży w celu przemieszczania czy zabawy.
Zapewne rozmyślasz nad Sport Pro i Streetrace ?
Jeżeli tak to obydwa cylki są bdb, pod wzgledem eksploatacji również. Jeden alu drugi żeliwo, jeden troche mocniejszy, drugi troche słabszy. Osobiscie wziąłbym Streetrace. Głównie z takich powodów ze dłużej na nim posmigasz na jednym tłoku. Cena streetrace również niska co jest na +. Wybór nalezy do Cb.
Tomq
Wysłany: Nie 19:24, 13 Mar 2011
Temat postu: 1 pierścień versus 2 pierścienie
Porównując dwa rodzaje tłoków: jedno pierścieniowego i dwu pierścieniowego można wywnioskować, że (nie zważając na rodzaj gładzi cylindra):
Jedno pierścieniowy może dać lepsze osiągi jednak z racji tylko jednego ringa, szybciej się zużywa.
Dwu pierścieniowy: 2 pierścienie, dwukrotnie większe tarcie, dwukrotnie szybsze ścieranie gładzi i zaletą dwukrotnie dłuższy czas użytkowania bez serwisowania.
Temat proszę potraktować jako "moje głośne myślenie" i dopowiedzieć coś co nakieruje mnie na to który tłok okazałby się lepszy. Wiem, że moc będzie tylko ciut ciut większa, a ścieranie gładzi widoczne jedynie z perspektywy tysięcy kilometrów... Jednak wciąż nie wiem jaki tłok chcę.
;]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin