FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
->
Wasze Motocykle
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Witamy na forum Young Riders Częstochowa ! Prosimy o zapoznanie się z REGULAMINAMI !!
----------------
REGULAMINY !
POWITALNIA
...::: KLUB :::...
----------------
Rekrutacja na Klubowicza
Samorząd Klubu
Sprawy Klubowe
Klubowicze
Sklepik Klubowy
Pamiętamy ! [*]
...::: ZLOTY / IMPREZY :::...
----------------
!! ZLOTY & SPOTY 2015 !!!
ZLOTY & SPOTY 2012 !!!
ZLOTY 2011
Relacje ze zlotów 2011
Zloty 2010
Relacje ze zlotów 2010
Ciekawe miejsca
...::: MOTOCYKLE :::...
----------------
Nowości
Ogólne
Wasze Motocykle
Tuning Mechaniczny
Tuning Wizualny
Serwis
Zrób to sam
Stunt
Sklepy
Off Topic
...::: OGŁOSZENIA :::...
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
Usługi
Inne (kupię/sprzedam)
Strefa Eksperta
...:::WSPÓŁPRACA:::...
----------------
WWW.SKUTERY.SLASK.PL Śląski Klub Skuterowy
WWW.ERSKOBIKE.PL Radomszczański Klub Skuterowy
...::: FORUM *YRC* :::...
----------------
KOSZ
Uwagi techniczne
Skargi/Zażalenia
***** KONTAKT Z ADMINISTRACJĄ *****
...::: SHOUTBOX :::...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
SeeA
Wysłany: Sob 10:05, 26 Lut 2011
Temat postu:
Kymco 125cc 4T vs moje padłoo
http://www.youtube.com/watch?v=G4kTjl6LGRQ
SeeA
Wysłany: Pią 11:58, 03 Wrz 2010
Temat postu:
jeśli mówię że tak jest to tak jest, jestem upewniony bo sprawdzałem
mały up.
rozpołowiłem i wyczyściłem kartery, teraz czekam aż mi przyjdą łożyska wału z simerami stage6 c4 teflon, łożysko korbowodu hebo i pare takich dupereli:
jakoś robienia zdjęcia telefonem trzęsącą się ręką
Sebek
Wysłany: Czw 21:16, 02 Wrz 2010
Temat postu:
Upewnij się czy to 12mm.
Nastepnym razem bedzie warn, pilnuj sie
/ Pietras
SeeA
Wysłany: Śro 20:09, 01 Wrz 2010
Temat postu:
nie, tego mhr nie wezmę dlatego że on jest na 10mm, musiał bym dokupywać tłok, a to mi się nie opłaca
Sebek
Wysłany: Śro 19:43, 01 Wrz 2010
Temat postu:
Łoooj padełko kupiłeś ;p W zime na spokojnie złożysz. Nie bierzesz tego mhr'a od smg?
SeeA
Wysłany: Śro 15:59, 01 Wrz 2010
Temat postu:
siema, dzisiaj zrobię taki większy up'ik
a więc tak, będąc u Ś.P. Kludzia na mszy Gilera odmówiła posłuszeństwa, zgasła i już więcej nie odpaliła, na kolejny dzień rozebrałem wszystko, po kolei sprawdzałem z Krispusem i Sebkiem czemu nie ma iskry, jednak iskrownik się zaśniedział i przeczyściliśmy, miałem już radosną minkę bo iskra była i myślałem że odpali a tu ujj i nie odpalił... na następny dzień zdjąłem cylinder i był przytarty, Fotki:
Zdecydowałem się że nie będę już katował tej 50'tki i zamówiłem cylinder Stage6 Streetrace a wraz z cylindrem, pasek polini kevlar, filtr Stage6 Double Layer'a i króciec stage6 z podpinanym podciśnieniem
Teraz pozostał mi wał, łożyska i simery, gaźnik mam 17.5, może wiecie kto miał by na sprzedaż jakiś wał do p/g ?
Pietras
Wysłany: Śro 23:10, 11 Sie 2010
Temat postu:
W zasadzie nigdy z tego nie korzystałem bo nawet nie miałem po co. Wiem ze waria S6 sie tym reguluje i ma to duze znaczenie, ale w np. Hebo ng ? Nie wiem. Duzo osób żyje bez tego, reguluje sie normalnie.
Tomq
Wysłany: Śro 22:25, 11 Sie 2010
Temat postu:
SeeA, przeczytałeś co napisałem wyżej?
SeeA
Wysłany: Śro 14:26, 11 Sie 2010
Temat postu:
Pietras kurde wiem swoje, mam pro replice i kawa dobrze mówi, polini kevlar jest gorszy od seryjnego paska, nic nie daje, a v-max jest taki sam tyle że ciągnie od samego dołu
a że Ty nie umiałeś zrobić tego to już nie moja wina i nie kłóć się ;D
Tomq
Wysłany: Śro 14:05, 11 Sie 2010
Temat postu:
Cóż to Pietrasie, zapomniałeś o podkładkowaniu wariatora? Niby "nic" a tak wiele. Osobiście podczas regulacji miałem parę podkładek które BARDZO wpływają na efekty. Bardzo jak na takie małe g*wno które prawie nic nie kosztuje zważywszy efekty jakie daje
http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-podkladki-regulacyjne-wariatora-stage6-13mm-p-7069-1.html?sessID=632d3e2752800e046db757a2cd7333db
Pietras
Wysłany: Śro 12:48, 11 Sie 2010
Temat postu:
Życie. Wiem ze w pro replice ogólnie wymienia sie sprzegła, wiekszosc ludzi robi tak w roxach bo od 0-30 (czyli zaszprzeglenie) praktycznie roxy nie jadą. To za sprawą ze pro replica powinna mniej wiecej ruszac z 6-7 tys. Miałem u siebie przez jaks czas pro replice u siebie w roxie na serjnych bebechach i jakos to wyregulowałem, vmax był w miare ok, ale 0-15 sprzegło seryjne nie łapało bo jest za cięzkie i nie wkreca sie na obroty. Znajomy ma roxa z pro replica + tec evo sprzegło, w miare ok to jeździ.
Co do paska to jezeli kupiłes dedykowany polini to dziwne. Wiem ze paski do DNA są inne do p/g. Mam na sell pasek do DNA nowy Polini Kevlar jak by ktoś chciał.
Sebek
Wysłany: Śro 11:45, 11 Sie 2010
Temat postu:
Ten seryjny co ma jest węższy i ciągnie od zera, a kavler widac nie schodzi na dół wariatora i jest muł do 20 km/h taki, ze się trzeba nogami odpychac.
Kawa
Wysłany: Śro 11:25, 11 Sie 2010
Temat postu:
Człowieku,przyjedź do nas,a właściwie do Seea i założymy Ci do jego runnera polini kevlara i seryjny pasek,porównasz sobie : )
Pietras
Wysłany: Śro 11:12, 11 Sie 2010
Temat postu:
taaak ? Wytłumacz nam dlaczego na seryjnym pasku jeździ najlepiej haha.
Kawa
Wysłany: Śro 11:05, 11 Sie 2010
Temat postu:
na seryjnym pasku i tak i tak jeździ najlepiej ;]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin