FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
->
Nowości
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Witamy na forum Young Riders Częstochowa ! Prosimy o zapoznanie się z REGULAMINAMI !!
----------------
REGULAMINY !
POWITALNIA
...::: KLUB :::...
----------------
Rekrutacja na Klubowicza
Samorząd Klubu
Sprawy Klubowe
Klubowicze
Sklepik Klubowy
Pamiętamy ! [*]
...::: ZLOTY / IMPREZY :::...
----------------
!! ZLOTY & SPOTY 2015 !!!
ZLOTY & SPOTY 2012 !!!
ZLOTY 2011
Relacje ze zlotów 2011
Zloty 2010
Relacje ze zlotów 2010
Ciekawe miejsca
...::: MOTOCYKLE :::...
----------------
Nowości
Ogólne
Wasze Motocykle
Tuning Mechaniczny
Tuning Wizualny
Serwis
Zrób to sam
Stunt
Sklepy
Off Topic
...::: OGŁOSZENIA :::...
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
Usługi
Inne (kupię/sprzedam)
Strefa Eksperta
...:::WSPÓŁPRACA:::...
----------------
WWW.SKUTERY.SLASK.PL Śląski Klub Skuterowy
WWW.ERSKOBIKE.PL Radomszczański Klub Skuterowy
...::: FORUM *YRC* :::...
----------------
KOSZ
Uwagi techniczne
Skargi/Zażalenia
***** KONTAKT Z ADMINISTRACJĄ *****
...::: SHOUTBOX :::...
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Corleone
Wysłany: Pon 16:01, 05 Lip 2010
Temat postu:
Mam taki a wcześniej jeździłem Majesty 400 i naprawdę jestem pod wrażeniem możliwości tego skutera. Dobrej jakości plastiki, super zawieszenie, 0-100km/h w około 7-7,5sek i v-max 150km/h za cenę 60% Majesty.
Naprawdę gorąco polecam a osobom z W-wy mogę go zaprezentować osobiście
corleone7@interia.pl
Peater
Wysłany: Nie 15:19, 20 Cze 2010
Temat postu:
Ładne Kymco ta prędkośc mogla by byc wieksza ;]
SeeA
Wysłany: Nie 14:48, 20 Cze 2010
Temat postu:
mały bak ma ;/ zbyt mały na tą pojemność ;D mam taki sam w runnim.
Divine Copper
Wysłany: Nie 14:17, 20 Cze 2010
Temat postu:
co do spalania to MOŻE tyle palić... a tak ogólnie to troche wielki ale i to jest spoko ;]
młody
Wysłany: Nie 13:30, 20 Cze 2010
Temat postu:
Ładna maszyna w końcu to KYMCO
Fajny do turystyki, wygląd tez niczego sobie no i spalanie jesli jest naprawdę takie jak podają to super. Tylko z v-maxem troche słabo
Piwek
Wysłany: Nie 12:48, 20 Cze 2010
Temat postu: Kymco Downtown 300i - No.1 wyścigu mocy klasy średniej
Nie króluje pod względem wielkości sprzedaży jednośladów w Polsce. Nie jest to również najwyższe podium, jeśli chodzi o wielkość silnika. Jednak Kymco ma teraz najmocniejszą seryjną 300-tkę wśród skuterów.
Silnikowe dywagacje
Producenci dużych skuterów przyzwyczaili nas że dane grupy pojemnościowe silników skuterowych mają zbliżone moce, np. 400 ccm to około 32–34 KM, zaś 125 ccm to 11–15 KM. W przypadku prezentowanego Kymco Downtowna 300i mamy do dyspozycji 32,78 KM, czyli tyle, ile przeważnie mają 400-tki. Natomiast silnik Downtowna ma pojemność skokową tylko 298,9 ccm. Oczywiście, w motocyklu taka moc nie byłaby niczym dziwnym. Jednak w skuterze potrzebna jest duża elastyczność jednostki napędowej. Duża moc i duża elastyczność silnika w parze jednak zazwyczaj nie chodzą. Osiągnięta wydajność koni z jednego litra pojemności skokowej wynosi 109,7 KM/1l, czyli jest bardziej typowa dla usportowionych singli motocyklowych niż dla kanapowatych dużych skuterów. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że od lat na rynkach europejskich jednoślady koncernu Kymco są uznawane jako pojazdy na wskroś markowe, to należy podejrzewać, że i w tym przypadku wszystko musi być w jak najlepszym porządku.
Usportowiona kanapa
Muszę stwierdzić, że Downtown 300i wygląda na żywo jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Połączono tu dwie pozornie wykluczające się tendencje stylistyczne, czyli elegancję ze sportowym charakterem. Jego smukła sylwetka sprawia wrażenie lekkości pojazdu. Nie jest to jednak tylko wrażenie, bowiem Downtown 300i jest, jak na maksiskuter, pojazdem nie cierpiącym na nadwagę – waży raptem 166 kg. Powracając do desingu, nadwozie jest utrzymane w modnej obecnie konwencji linii zbiegających się na końcu czaszy, tworzących geometryczne figury. Z przodu zmontowano podwójny reflektor, w skład którego wchodzą dwa reflektory soczewkowe, pełniące funkcję świateł mijania, i dwa reflektory halogenowe, będące światłami drogowymi. Bardzo przemyślanym zabiegiem, ułatwiającym życie kierowcy skutera, było zamontowanie szyby ochronnej w odległości około 10 mm od czaszy. Dzięki temu podczas jazdy nie występuje zjawisko turbulencji i podciśnienia za szybą.
Instrumentologia i bagażnik
Po drugiej stronie szyby znajdziemy zestaw wskaźników i kontrolek. Na szczęście, styliści nie zaszaleli tu w projektowaniu, dzięki czemu mamy tradycyjne, czytelne wskaźniki, umieszczone w miejscach, do których każdy kierowca jest przyzwyczajony i nie musi niczego szukać wzrokiem. Są tu dwa zegary – po lewej prędkościomierz, po prawej zaś obrotomierz. Na środku znajduje się wyświetlacz, podający niezbędne informacje. Podstawowymi są: temperatura silnika i ilość paliwa w zbiorniku (te wartości podawane są w formie kilku trapezów, rozchodzących się promieniście ku górze), poniżej odczytamy przebieg dzienny, całkowity, a pod nimi aktualny czas. Kontrolki znajdują się na tarczy obrotomierza. W Downtownie kierowca otrzyma również informację o za niskim ciśnieniu w ogumieniu. Poniżej zestawu zegarów zazwyczaj można znaleźć schowki na drobiazgi. W prezentowanym pojeździe jest tylko jeden, po lewej stronie. Bez większego problemu można tam zmieścić butelkę wody mineralnej o pojemności 0,5 l oraz dokumenty. Znajdziemy tam również gniazdko do ładowarki telefonu. Po przeciwległej stronie znajduje się stacyjka, wyposażona w zabezpieczającą zapadkę przed niepowołanymi osobnikami.
Silnik jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność 298,9 ccm
Predkość maks. 130 km/h
Stopień spręż. 10,8:1
Moc 24,1 kW (32,78 KM) przy 8000 obr./min
Maks. moment obrotowy 24,5 przy 6500 obr./min
Układ paliwowy wtrysk paliwa
Chłodzenie cieczą
Skrzynia biegów automatyczna bezstopniowa
Przednie zawieszenie teleskopowe
Tylne zawieszenie wahacz wleczony, dwa elementy resorująco-tłumiące
Przedni hamulec tarczowy śr. tarczy 260 mm
Tylny hamulec tarczowy śr. tarczy 240 mm
Przednia opona 120/80–14
Tylna opona 150/70–13
Długość/Wysokość 2205 mm / 1390 mm
Wysokość siedzenia 775 mm
Masa własna 166 kg
Spalanie 3,9 l/100km
Zbiornik paliwa 12,5 l
Nie jestem autorem wyżej wypisanego sprawozdania. Zostało ono skopiowane ze strony internetowej
www.motogen.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin