Autor Wiadomość
Kleszczu
PostWysłany: Pią 23:36, 30 Wrz 2011    Temat postu:

Tego wygladu to juz nic nie poprawi, z moca to samo. Dla mnie padlo.
Frik SkutErsko.fora.pl
PostWysłany: Czw 13:26, 29 Wrz 2011    Temat postu:

Potrzebuję pomocy w set up to mojego routera grande lux/romet rxl po siciągnięciu blokad leci 60-70 ale ma bardzo muła na starcie chciałbym poprawić jego osiągi i przyśpieszenie nie moge włożyć cylindra ponieważ rodzice nie pozwalaja Maice jakieś propozycje chodzi mi o tuning mechaniczny i optyczny
pacio94
PostWysłany: Pią 0:22, 08 Lip 2011    Temat postu: Rieju RS2

Zastanawiam się nad zmianą wydechu w moim Rieju. Silnik AM6, full seria, pasuje wszystko to co do TZRek. Problem w tym, że nie mam ochoty wydać teraz 1000, czy nawet 800 na to, więc szukam raczej używki. Z tego co mi się udało ogarnąć to jest wybór (na tę chwilę) Malossi MHR i jakis Conti CHR http://allegro.pl/show_item.php?item=1705233377&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any..
Ktos wie cos szczególnie o tym drugim wydechu? Pojedzie to wgl na seryjnych częsciach, czy raczej nie pakować się w to?
Pietras
PostWysłany: Nie 2:28, 29 Sie 2010    Temat postu:

Sory pomyliles mi sie z użytkownikiem "Peater" Wink
piter
PostWysłany: Pią 22:46, 13 Sie 2010    Temat postu:

Z tych co wymieniłeś powyżej nie robią do kymco poza hebo. Raczej kupie używkę ale jeśli używka to zazwyczaj zawsze trafiają się tecnigas next \RS.
Pietras
PostWysłany: Pią 22:22, 13 Sie 2010    Temat postu:

Czemu nie chcesz kupić cos pokroju Yasuni R, C16, S6 Pro , Hebo NP etc.

Jak nie masz kasy na nowy to kupuj uzywke.



Pozdrawiam Pietras
piter
PostWysłany: Pią 20:35, 13 Sie 2010    Temat postu:

Powiedzcie mi czy duża będzie różnica pomiędzy wydechem tecnigas next r a leovince TT?? niedawno miałem next r i fajnie na nim chodził lecz go sprzedałem i zamierzam kupic jakis wydech sportowy. Tecnigasy ponoć są najlepsze w silnikach kymco ale leo vince nikt nie ma i nie wiem jak sie sprawuje choć słyszałem ze TT jest jednym z najgorszych wydechów
aeroxrossi46
PostWysłany: Wto 18:40, 15 Cze 2010    Temat postu:

No więc napewno kupuję :
-cylek s6r modular
-wał s6hpc 12mm
-gaznik 21\24mm (doradżcie który wziąć i jaka roznica oprócz spalania)
Jaki wziąć wydech i inne części których mi brakuje? bo przy takim tuningu potrzeba więcej wymienić. Może przełożenia i pompe wody? pietras doradż mi bo widzę ze sie na tym znasz Smile
Pietras
PostWysłany: Pon 20:41, 14 Cze 2010    Temat postu:

Gaźnik bież 21mm Dellorto (orginał, moze byc racing). Jeżeli chcesz cos lepszego to S6 R/T PWK 24mm (troche droższa zabawka i inne spalanie Razz). Wał S6 Hpc 12mm (12mm ma lepszą stabilnosć, tym bardziej polecam do S6r). Jeżeli ma to być na 10mm to TR Evo NG.

Cylek to juz kto co lubi. S6r-em sie bardziej pobawisz. Tpr też fajny, ale s6 kreci wg mnie troche wyzsze obroty i ma troche wiecej mocy. Kupuj S6r Wink

Zawór S6 ten z zestawem z krućcem bedzie ok. Sam zawór bedzie jak najbardziej Ok Nbr.


Niestety wydech Yasiek R będzie znacznie za słaby do tego cylka. Pomyśl nad jakims C16,C20, Mhr Team I/II, R1200.
aeroxrossi46
PostWysłany: Pon 17:47, 14 Cze 2010    Temat postu:

Więc brać TPR czy s6r? gażnik 21mm starczy do tego? wał ten top racing co polecacie biore. a kruciec i zawór jaki wziąć bo tez nie wiem za bardzo Smile
Pietras
PostWysłany: Pon 16:17, 14 Cze 2010    Temat postu:

PrII to klasa Evo. Na tym pojeździsz około 1,5-2 tys km na jednym tłoku oraz totalnie inny set up. Zabawa za około 4-5 tys.


Malossi Mhr Replica jak najbardziej ok. Cylek super wykonany (jak to malossi). Stage6 Racing Modular tez jest dobrym cylem (mocniejszy od mhr replicy). Również Top Performance TPR jest dobrą propozycją, podobną do s6r.



Wybór należy do Cb. Najmocniejszy z tych trzech cylów będzie s6r modular. Tpr (lepiej wykonany od S6r, mocowo bardzo podobny). Malossi Mhr Replica troche słabsza, ale najlepsze wykonanie.
aeroxrossi46
PostWysłany: Pon 15:06, 14 Cze 2010    Temat postu:

Zdecydowałem że sporta robił nie będę ponieważ chcę coś wiele mocniejszego Smile
Zastanawiam się nad cylindrami typu:
-Hebo manston replica http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_41_585&products_id=982&osCsid=2c964700fc7d914e86ff17b80a04bd59
-malossi mhr replica http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_41_585&products_id=979&osCsid=2c964700fc7d914e86ff17b80a04bd59
-metrakit pro race 2 12mm http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_41_585&products_id=809&osCsid=2c964700fc7d914e86ff17b80a04bd59 (kusi mnie ten cylinder)
-
Pietras
PostWysłany: Nie 22:58, 13 Cze 2010    Temat postu:

ja bym na Twoim miejscu pokusił bym sie na cos mocniejsze niz street/malossi sport. Top Due + Modular jest bardzo fajnym cylem, mhr replica również. Z mocnijszych S6r/modular.


Wał TR Evo Ng/ Race Hq

Łożyska Skf c4 Teflon


I to by było na tyle. Z czasem mozesz pokusić sie o mocniejszy wydech pokroju c16/pfr3.
Kiziu
PostWysłany: Nie 22:02, 13 Cze 2010    Temat postu:

Streetrace/Malossi sport
aeroxrossi46
PostWysłany: Nie 20:27, 13 Cze 2010    Temat postu:

Czyli ile bym mógł wycisnąć kupując jakiś mocny sport i zrobić full porting? a może kupić jakiegoś racinga? kłopot z tym że trzeba dosyc często tłok zmieniać przy tak wysilonej jednostce a ja baaardzo dużo km robie. Na wydanie mam ok 3tyś więc myśle że to spokojnie starczy na zrobienie konkret tuna Smile jaki jest naajmocniejszy cyl klasy sport?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group