Autor Wiadomość
młody
PostWysłany: Pią 10:04, 26 Lut 2010    Temat postu:

W tamtym sezonie przeszła generalny remont. spaliła się cewka i wszystkie łożyska w silniku były wymieniane. Wał był sprawdzany czy jest prosty zrobiony był szlif i zakipiony meteor Wink
Pietras
PostWysłany: Czw 20:42, 25 Lut 2010    Temat postu:

o0o0o0o0 Piston Kit za 50zł O Boże ;/;/;/


Kupił byś raz Meteora (tak jak teraz) i złożył bys ten silnik, założył nowe łożyska najlepiej, sprawdził wał na luzach i zrobić silnik na Tip Top. Miałbys 90% problemów mniej z vitalką.
młody
PostWysłany: Czw 9:22, 25 Lut 2010    Temat postu:

takie rzeczy to tylko w skrajnych przypadkach ;D A co do tłoków to mi to nie przeszkadza po 50 zł kupuje piston kit na tartakowej i dają radę. Teraz kupiłem meteora to 1 sezon przejezdził teraz tylko pierscionki muszę do niego kupić i będzie git. A jeszcze co do tych olejów to wczesniej na tych tłokach pistona jezdziłem na mixolu i silnikowym tylko często świecę zarzucało a jak kupiłem teraz tłok troszke lepszy to już tak nie kombinuje ;P to jak nie mam żadnego oleju do paliwa to wolę nie jechać niż płacić 100 za meteora.
Bauciu
PostWysłany: Czw 0:10, 25 Lut 2010    Temat postu:

hahaha mydło tez lejesz?
Siedli
PostWysłany: Śro 23:00, 24 Lut 2010    Temat postu:

Ahh pamiętam te piękne czasy SMX-poower... + Mixol... Ogólnie mogłem lać Kujawski:|
Ale sprzedałem i nic nie włożyłem w remont:D
Pietras
PostWysłany: Śro 22:41, 24 Lut 2010    Temat postu:

HAAHAHAHAHAHAHAH to moze jeszcze nalej rzepakowy albo oliwke Bambino. Człowieku i ty sie dziwisz ze 7 tłoków poszło na 60 tys km. 3 tłoki, max 4. Jak tak dalej bedziesz robił to zycze powodzonka. Wiecej wydasz na te tłoki niż na normalne, pożądne oleje. Z reguły zazwyczaj dobre oleje zaczynają sie od 30 zł w górę. Ja np. dałem troche siana na wczesniejszy tuning i szkoda mi bedzie cyla za niecałe 1000 zł (alu) jak go zatre olejem za 17zł czy ile tam dlatego leje Bel Ray H1R może cena nie za bardzo przyzwoita bo cos koło 65 zł za litr ale wiem ze zawsze jest czysto w silniku.


Ogółem widze ze nie za bardzo szanujesz skuterek ;/;/
Badek
PostWysłany: Śro 22:26, 24 Lut 2010    Temat postu:

młody napisał:
Na jakim oleju? ;P Czasem midland, mixol, ten zielony do husqwarny, orlenoski czerwony a jak nie mam zadnego z tych to zdaża się dolać troszke ropy albo oleju silnikowego lub do smarowania łańcucha w pile Wink ;P

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA pozdrawiam
Ciaper
PostWysłany: Śro 21:14, 24 Lut 2010    Temat postu:

i piecze frytki przy okazji ;d trochę źle sie wyrazilem bo 4,5tys zrobiłem w 3 miesiące;d
Kludzio
PostWysłany: Śro 20:29, 24 Lut 2010    Temat postu:

HAHAHAHAHAHAHAHAA !!! ;D masz włdze kolego a jak nie masz benzyny to co olej roślinny ?
młody
PostWysłany: Śro 20:24, 24 Lut 2010    Temat postu:

Na jakim oleju? ;P Czasem midland, mixol, ten zielony do husqwarny, orlenoski czerwony a jak nie mam zadnego z tych to zdaża się dolać troszke ropy albo oleju silnikowego lub do smarowania łańcucha w pile Wink ;P
Bauciu
PostWysłany: Śro 19:55, 24 Lut 2010    Temat postu:

hah bardzo mozliwe ja zrobiłem ponad 8tys. w jednym sezonie a i tak nie jezdziłem przez cały b zatarłem.
Pozdrawiam!
Kiziu
PostWysłany: Śro 19:27, 24 Lut 2010    Temat postu:

Ja tam jeżdżę na Bell Rayu czy jakoś tak zakupuję u Pytona RazzP dobra nie róbmy ott nom tłoków widzę dużo już zajechałeś przyznaj się na jakim oleju jeździsz...?
Kludzio
PostWysłany: Śro 19:17, 24 Lut 2010    Temat postu:

hahaha Bad ja bym nie otwierał ''niespodzianki'' olej za XX dał znaki np. w Katowicach skutek- świeca zaje*** takim syfem że koniec Wink przygoda nie do zapomnienia . Ja tam leje Mobil 1 Racing 2T półsyntetyk i mam pewność że dłużej pojedżę a przynajmniej świeca nie będzie zarypana syfem .
Badek
PostWysłany: Śro 18:11, 24 Lut 2010    Temat postu:

Aż się boję mojego tłoka w Husce bo leje olej za XX bardzo ekonomiczny.
Pietras
PostWysłany: Śro 15:59, 24 Lut 2010    Temat postu:

Hahaha widze ze na olejach oszczędzasz. Ja przejechałem na seryjnym cylku w sezon około 14-15 tys cos w tych granicach. Lałem tylko Motula 710 2T (2 razy zdarzyło mi sie nalać orlena). Jak bym Ci pokazał cyl to bys nawet nie poznał ze ma około 14-15. Nie jest przytarty ani nie ma progu.

Podstawa to dobry olej.

Jak bys lał olej markowy i dbał byś o filtr powietrza, lał dobre paliwo ze sprawdzonych stacji i czyscił raz na jakis czas gaźnik to na focie miałbys nie 7 tłoków, a tylko 3.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group