Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Torrinek
Nowy
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poraj / Jastrząb Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:41, 03 Paź 2010 Temat postu: Kymco s9 dziwny problem |
|
Witam, ostatnimi razy z moją s9 zaczęło dziać się coś dziwnego. Mianowicie zaczęło się od rozrusznika, przestał z niego palić, lecz obroty były bardzo duże. Teraz w pewnych momentach miałem problem z odpaleniem go nawet z kopniaka. (Musiałem się porządnie nakopać aby odpalił ). W tym momencie nie pali wcale. ;/. Przestał palić od ostatniego braku paliwa, lecz teraz jest prawie cały bak. Świeca daje iskrę ale zalewa ją. Nie wiem czy to przez to iż kilkakrotnie wymieniałem filtr powietrza i regulowałem gaźnik. Lecz wtedy na obu filtrach (seryjny dysza 7 (Malossi dysza 100) zawsze było wszystko w porządku,a teraz niestety nie. Dodam także że kompresja jest dobra. Nie mam pojęcia jak go odpalić ; /. Proszę, może ktoś wie co mu jest ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tomq
Klubowicz

Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:43, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
Uszkodzony zawór membranowy?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Torrinek
Nowy
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poraj / Jastrząb Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:56, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
A w jaki sposób mogę to sprawdzić ?
Edit: Gdyby to jednak był ten zawór membrankowy to czy musiał bym wymienić cały zawór czy tylko membranki ?
Ostatnio zmieniony przez Torrinek dnia Nie 12:03, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
młody
__

Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garnek
|
Wysłany: Nie 13:44, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
ja bym obstawiał tą pompke paliwa. wystarczy ze dmuchłeś w rureczke od podciśnienia i paliwo leje się nią do do króćca i zalewa go. najlepiej wyjmij szlałfiki od króćca i gażnika (idą od tej pompki)i i najpierw zobacz czy nie leje się tym cieńszym jeśli nie to pociągnij (nie dmuchaj) ten cieńszy i powinno lecieć paliwo tym grubszym to oznacza ze wszystko jest ok. jesli pompka jest ok to moze tez nie trzymać ten zaworek na pływaku. ja miałem tak w vitalce i tak samo odpalała po dłuższym kopaniu...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Torrinek
Nowy
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poraj / Jastrząb Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:44, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
Pompka jest sprawna w 100%, tak jak Tomq mówi myśle że to membranki, sprawdzałem jeszcze raz kompresje i słaba jest być może pierścionki się rozleciały do tego. Uszczelka którą miałem między cylindrem a tlumikiem sie zagubila calkiem tzn tej miedzianej nie ma a stara aluminiowa ( zniknęła kiedyś i nie wiedziałem gdzie jest, wiec kupiłem nową ) znalazła się w tłumiku, poza tym miałem mase jakiejś cieczy w tym też tłumiku.(prawdopodobnie nie spalone paliwo)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
młody
__

Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garnek
|
Wysłany: Nie 19:31, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
jak bym to widział to bym wiedział więcej co jest nie tak jak coś to mam do sprzedania membranki od vitalki powiiny być takie same
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Torrinek
Nowy
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poraj / Jastrząb Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:15, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
Dobrze wiedzieć, ale jutro się wszystkiego dowiem u mechanika bo to trzeba rozebrać , szacować na oko się jednak nie da. Jak coś to napisze priv
|
|
Powrót do góry |
|
 |
młody
__

Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garnek
|
Wysłany: Pon 13:24, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
ok. ale jeśli nic przy nich nie grzebałeś to powinno być z nimi wszystko ok.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Torrinek
Nowy
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poraj / Jastrząb Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:46, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
Z membrankami nie grzebałem ale filtr może też swoje dał .. Dzis dałem do naprawy ( na razie sprawdzic co jest) i jak się dowiem to odp tutaj.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomq
Klubowicz

Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:14, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
Uszkodzona uszczelka pod głowicą! Chłodziwo zalało komorę spalania!
bleeeeeeeeeee... to tylko 2 suw! Sam możesz to naprawić bo to banalne i nie ma co w tym popsuć - więc nie oddawaj mechanikowi ale zrób to sam za free!
Ostatnio zmieniony przez Tomq dnia Pon 20:15, 04 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Torrinek
Nowy
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poraj / Jastrząb Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:44, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
a to też bardzo możliwe, ale u mechanika jest ( kolega ten zakład ma ) więc zapłace ze 10 zł bo ma u mnie 'dług' . Co do tego chłodziwa to Tomq masz racje bo miałem pełno tego dziadostwa w tłumiku.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Torrinek
Nowy
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poraj / Jastrząb Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:21, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
Okazało się że tak jak Tomq mówił leje się chłodziwo owszem ale .. ; | zatarł się cylek, 1 pierścionek pękł, specjalną osełką nie da rady, więc tylko szlif. Stwierdziłem że nie opłaca się szlifu bo i tak wyjdzie ze 150/200 zl a znalazlem cylinder Power Forca za 370 zł ( wiem że tandeta ) ale jest ; ).
Edit: Sorry za posta pod postem, chciałem uaktualnić temat
Edit: 2 Kupiony, zalożony śmiga aż miło Świetnie jeżdzi zupełnie inny motorek.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|