Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwo.1993
_
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:14, 14 Lut 2010 Temat postu: Problem z regulacją gaźnika Aerox |
|
Witam. Mam problem z regulacją gaźnika w moim aeroxie. Jak daje gazu to dusi chwile i rusza ze słabych obrotów chodź mam sportowy tłumik i sportowe spręzynki twardsze od seryjnych z zestawu wydechu Leovince Hand Made S. Skuter jest na dotarciu siedzi w nim: Cylinder Motoforce Sport 70, Gaźnik Dellorto PHBN 17.5 z dyszą wolnych obrotów 34 i dyszą główną 102, membranki malossi carbon średnia twardość, wariator TOP z rolkami 4.6gram, seryjne sprzeglo oraz dzwon, w sprzegle są zólte spręzynki leovince oraz seryjna centralka. Oraz jest założony seryjny filtr. I nie wiem wkońcu jaką mam włożyć tą dysze czy ta jest za duza czy za mała. A i dodam ze skuter chodzi równo. Może ktoś z was ma podobny setup i mógł by napisać jaką dyszę posiada w swoim gaźniku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:28, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
Wsadź dysze 90 i wyreguluj skład mieszanki. Bez tego ani rusz. Warto by było przeczyścić cały gaźnik i filitr jeżeli dawno nie były czyszczone. Zwiększ mu troszke wolne obroty. Jak zrobisz już te czynności napisz jak sie skuter zachowywał, jeżeli totalnie nie ma poprawy to pisz Napewno pomożemy.
Odwiedź pilnie POWITALNIE !
Ostatnio zmieniony przez Pietras dnia Nie 0:29, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo.1993
_
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:33, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
No na samym początku miałem dysze 90 i wtedy to w ogóle nie chciał nawet ruszyć i było pełno oleju na świecy oraz strasznie kopcił, teraz na tej 102 jest o niebo lepiej ale nadal jest źle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kiziu
Klubowicz
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowy Nad Okszą Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:44, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
Za bogata mieszanka według mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo.1993
_
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:48, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
Z innym kolesiem jak pisałem na gg to on miał też aeroxa , miał w nim Malossi sport 70 gaznik taki jak ja czyli Dellorto PHBN 17.5 i dysze 100 i na seryjnym filtrze bez tej małej rurki i pisał że mu bardzo dobrze chodzi. W domu mam jeszcze dysze główne 84 i 90.
Ostatnio zmieniony przez czerwo.1993 dnia Nie 0:50, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:41, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
Malossi Sport to mocniejszy cyl i wiadomym jest ze bedzie potrzebował wiecej mieszanki. Jaką robisz mieszanke ?
Najpierw musisz sprawdzić śrube od składu mieszanki i wyregulować, jezeli bedziesz słyszał że w miare równo pracuje i nie ma zamiaru od razu zgasnąć to znaczy ze skład masz juz jako tako wyregulowany. Potem musisz sie zabrać za regulacje wolnych obrotów, trzeba wyczuć moment w którym rox nie bedzie miał skłoności do gaśnięcia. Nie może też mieć za wysokich obrotów ponieważ bedzie delikatnie zasprzęglał (krótko mówiąc bedzie sie delikatnie koło kręcic jezeli bedzie miał za wysokie obroty na wolnych).
Co do dyszy głównej to zostaw ją na razie, a rurkę od filtra powietrza załóż i zobacz jak bedzie. Jak zrobisz to co wyzej napisałem, zdaj relacje jak sie skuter zachowywał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo.1993
_
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 2:04, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
Ok. Zrobie tak jak napisałeś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tasior
___
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:47, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
Ja mam załozonego S6 Streetrace na seryjnym gazniku i dysze mam 100 filtr z wkładką stage 6 bez rurki , wario Top Rolki 5g , czerwone sprężynki sprzęgła i centaralke tez czerwoną i membrany zielone Poliniego i chodzi to Dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:33, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
Ale w Phbn 17,5 jest inna komora pływakowa niż w seryjnym gaźniku 12mm.
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo.1993
_
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:27, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
dziś pogrzebałem tam tylko ze nie zmieniałem na iglicy bo skuter złożony i jest na przed ostatnim od dołu ząbku czyli iglica jest bardziej podniesiona, pokręciłem śrubką od składu mieszanki no i jest dużo lepiej, jak jest zimny i dam gazu to tak jak by odcina 1sekunde i jedzie ale nie robiłem tak na zimnym tylko chciałem sprawdzić, poczekałem 5-6 minut na rozgrzanie i chodził dobrze, zakładałem tej małej rurki, a to ze rusza tak ze z mułem to jest raczej wina tego ze jest miękka sprężyna. Ale nadal nie ma jakiś wielkich obrotów jak rusza. Teraz moje pytanie czy mogę przejeździć tak do końca dotarcia cylindra jeszcze te 300km?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 1:03, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
Po pierwsze: Napisz jak masz wyregulowany napęd (waga rolek, centralka itp.)
Po drugie: Ile już zrobiłes km na docierce ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo.1993
_
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:39, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
No Pietras napisałem na samej górze jaka waga co mam itd xD Przejechałem 200km. Waga rolek 4.6, sprężynki twardsze dostałem od kolegi jak kupil tłumik leovince tt one maja kolor zółty, centralka seryjna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:28, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
Centralke daj twardzą i rolki 3.8. Powinno być o wiele lepiej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
czerwo.1993
_
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:25, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
ok będzie kasa to to zrobie, dzis juz wyjechał samochód z garażu więc umyłem skuter i czekam az wyschnie to wypoleruje pastą i zrobie foty jak dalem gazu w garazu to ruszał na mule troche a jak złapał troche śniegu to zaraz obroty skoczyły i miał wyjebistego buta.
Edit:
Siemka. A jeżeli skuter odpala bez problemu bez ssania a jak włącze ssanie to schodzi obrotów to co może być??
|
|
Powrót do góry |
|
|
tasior
___
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:51, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
Za dużo benzyny i zalewa go
Ostatnio zmieniony przez tasior dnia Śro 7:52, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|