Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:43, 21 Kwi 2010 Temat postu: Wydatki Klubu ! |
|
Zrobiłem ten temat po to abyście wiedzieli na co i po co idą wasze pieniądze które wpłaciliście na klub.
Jak wiadomo zrobilismy logo u grafika. Wczoraj bylismy z Dziurkiem dopracować do końca aby było juz z logiem wszystko na tip top. To logo co jest obecnie w banerze to jest TYLKO podstawa. Adres strony i wyjaśnienie nazwy będzie umieszczone w innym miejscu. Została też nieco zmieniona kolorystyka. Z rezsztą logo bedzie do końca tygodnia to sami zobaczycie i ocenicie.
Koszt loga: 500zł
(główne podziekowania dla wszystkich klubowiczów którzy dołożyli sie do tego ;P jo,Dziurek, Bad, Młot, Rejzor, Luki, Kludzio --> Bóg zapłać ! )
Kolejną rzeczą na którą jeszcze zbieramy fundusze to są naklejki. Niestety aby zrobić naklejki potrzeba zrobić zamówienie na minimum 100 naklejek, taka ilość też kosztuje. Naklejki chcemy zrobić duze i przejrzyste aby dało rade odczytac co jest napisane z troche wiekszej odlegołości.
Koszt naklejek: 200-300 zł (w duzej mierze zalezy o jakości, ilości, rozmiaru i ilości kolorów)
Organizacja rozpoczęcia, też nie jest małym wydatkiem ale większość funduszy mamy zamiar z Dziurkiem wyciągnąć z wałsnych kieszeni aby rozpoczęcie miało ręce i nogi.
-Puchary (koszt za jeden puchar to około 35-40 zł, potrzebujemy minimum 3 puchary do różnych klas wyścigowych)
-Kamizelki odblaskowe (mam 3-4 kamizaelki ale to niestety za mało, potrzeba mniej wiecej 3 kolejnych, jeżeli ktoś byłby tak wdzięczny i przeznaczył na rzecz klubu od siebie jakąś kamizelke to byli byśmy bardzo zadowoleni)
- Breloki i naklejki (aby na rozpoczeciu nie tylko osoby zajmujące pierwsze miejsce miały nagrode, pomyslelismy z Dziurkiem ze fajnie bedzie jak osoby zajmujące drugie i trzecie miejsce w danej konkurencji dostaną koperte z kilkoma naklejkami lub jakiś brelok np. stage6)
Przeznaczylismy na to około 30-40 zł (juz kupione).
Jak widzicie wydatków jest nie mało, tak więc jezeli ktoś z własnej woli chciałby przeznaczyc te 5-10 zł na klub to bylibyśmy bardzo wdzięczni.
Na rozpoczeciu zebralismy 80 zł składek, dziękujemy wszystkim !
Zeszyt klubowy jest już gotowy, na bieżąco Dziurek wszystko wpisuje. Oczywiście wszystko do wglądu. Tak jak w S.... Klubie wszystko jest udokumentowane paragonami itp.
Będe informował na bierząco o nowych wydatkach.
Pozdrawiam Pietras
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dziurek5
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn k/Cz-wy
|
Wysłany: Czw 15:19, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
Wszystkie składki zebrane na rozpoczęciu na Jasnej Górze oraz na późniejszych zlotach zostały przekazane do Badka Siostry, która w naszym imieniu kupiła 2 wieńce oraz zamówiła za klub msze. Dziękuję wszystkim którzy pomogli finansowo aby zebrać tą kasę.
Wczoraj kompletnie rozliczyłem u grafika logo.
Aktualnie nie mamy żadnych środków, więc każda pomoc będzie milewidziana.
Pozdrawiam !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:20, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
Myśle że w sobote/niedziele zorganizuje zlot, głównie na zbiórke składek (kto ile da, uszanujemy to). Na rozpoczęcie wyciągamy kase ze swoich kieszeni, ale nie znaczy to ze pokryjemy wszystkie koszty.
Puchary - około 120 zł
Nagrody (breloki itp.)- 40-50 zł
Nagroda - 100 zł
Inne pierdoły (sprej, podpałka itp. itd) - około 30-40 zł
Liczymy że kilka osób da jakies składki od siebie. Z góry dziękuje !
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|