Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomq
Klubowicz
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:24, 13 Mar 2011 Temat postu: 1 pierścień versus 2 pierścienie |
|
Porównując dwa rodzaje tłoków: jedno pierścieniowego i dwu pierścieniowego można wywnioskować, że (nie zważając na rodzaj gładzi cylindra):
Jedno pierścieniowy może dać lepsze osiągi jednak z racji tylko jednego ringa, szybciej się zużywa.
Dwu pierścieniowy: 2 pierścienie, dwukrotnie większe tarcie, dwukrotnie szybsze ścieranie gładzi i zaletą dwukrotnie dłuższy czas użytkowania bez serwisowania.
Temat proszę potraktować jako "moje głośne myślenie" i dopowiedzieć coś co nakieruje mnie na to który tłok okazałby się lepszy. Wiem, że moc będzie tylko ciut ciut większa, a ścieranie gładzi widoczne jedynie z perspektywy tysięcy kilometrów... Jednak wciąż nie wiem jaki tłok chcę.
;]
Ostatnio zmieniony przez Tomq dnia Nie 19:25, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:47, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
Co do pierscieni to wiekszych przemyslen nie ma. Nie tylko od pierscienia zalezy "żywotność" cylka. Na sport pro przejedziesz wiecej a na Racingu mniej, obydwa jedno-pierscionkowe.
Może warto aby zadać sobie pytanie czy chce miec skuter który posłuży w celu przemieszczania czy zabawy.
Zapewne rozmyślasz nad Sport Pro i Streetrace ?
Jeżeli tak to obydwa cylki są bdb, pod wzgledem eksploatacji również. Jeden alu drugi żeliwo, jeden troche mocniejszy, drugi troche słabszy. Osobiscie wziąłbym Streetrace. Głównie z takich powodów ze dłużej na nim posmigasz na jednym tłoku. Cena streetrace również niska co jest na +. Wybór nalezy do Cb.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|