Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

1 pierścień versus 2 pierścienie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Tomq
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:24, 13 Mar 2011 Temat postu: 1 pierścień versus 2 pierścienie

Porównując dwa rodzaje tłoków: jedno pierścieniowego i dwu pierścieniowego można wywnioskować, że (nie zważając na rodzaj gładzi cylindra):

Jedno pierścieniowy może dać lepsze osiągi jednak z racji tylko jednego ringa, szybciej się zużywa.

Dwu pierścieniowy: 2 pierścienie, dwukrotnie większe tarcie, dwukrotnie szybsze ścieranie gładzi i zaletą dwukrotnie dłuższy czas użytkowania bez serwisowania.

Temat proszę potraktować jako "moje głośne myślenie" i dopowiedzieć coś co nakieruje mnie na to który tłok okazałby się lepszy. Wiem, że moc będzie tylko ciut ciut większa, a ścieranie gładzi widoczne jedynie z perspektywy tysięcy kilometrów... Jednak wciąż nie wiem jaki tłok chcę.

;]


Ostatnio zmieniony przez Tomq dnia Nie 19:25, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:47, 13 Mar 2011 Temat postu:

Co do pierscieni to wiekszych przemyslen nie ma. Nie tylko od pierscienia zalezy "żywotność" cylka. Na sport pro przejedziesz wiecej a na Racingu mniej, obydwa jedno-pierscionkowe.


Może warto aby zadać sobie pytanie czy chce miec skuter który posłuży w celu przemieszczania czy zabawy.

Zapewne rozmyślasz nad Sport Pro i Streetrace ?


Jeżeli tak to obydwa cylki są bdb, pod wzgledem eksploatacji również. Jeden alu drugi żeliwo, jeden troche mocniejszy, drugi troche słabszy. Osobiscie wziąłbym Streetrace. Głównie z takich powodów ze dłużej na nim posmigasz na jednym tłoku. Cena streetrace również niska co jest na +. Wybór nalezy do Cb.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin