Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Pomoc w wyborze Set up'a

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Tomq
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:07, 08 Kwi 2010 Temat postu:

Te wariatory wydają mi się być podobnej klasy jak mój Multivar więc nie wiem czy jest sens zmieniać... ;]


Sprzęgło? Seryjne sprzęgło nie zasprzęgla się tak samo jak jakieś wypasione stage6? Chodzi tylko o moment w którym ono załapie, nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:46, 08 Kwi 2010 Temat postu:

Co do sprzęgła to chodzi o to ze sprzegła sportowe mają szybszy moment zasprzęglenia, mocniejsze okładziny (przede wszystki) i do tego zazwyczaj są lżejsze od seryjnych.

Dzwon nie musisz mieć seryjny, jeżeli nie rozpoznasz malossiego od seryjnego (co jest niekiedy trudne) to mozesz miec malossiego. Trudno uwieżyć ze 70ccm sport/mid race dzwonek nie bedzie miał zadnych przebarwień. Sprawdź bo moze masz malossiego Very Happy


Pomiędzy Hebo NG i multivarem nie ma znacznej różnicy. Jedynyą wadą multivara jest to że nie ma powłoki galwanicznej (szybciej sie zużywa), za to Hebo NG ma.


Zależy ile chciałbys przeznaczyć kasy. Bo wiesz zaczne wymieniać np. wyjdzie 2 tys a powiesz ze chciałbys cos delkatniej dokupić. Powiedz do jakiej kwoty mniej wiecej to napewno sie doradzi Very Happy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomq
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:23, 08 Kwi 2010 Temat postu:

Coś "delikatniej", chce się zorientować ile musiałbym przeznaczyć kasy na to aby mieć ciut mocniejszego kopa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:21, 08 Kwi 2010 Temat postu:

Wydech masz dobry, cylka sie nie opłaca zmieniać, jedynie co to mozesz zainwestować w napęd (czyli hebo racing lub malossi mhr, jezeli masz seryjny dzwonek to zainwestuj w sportowy np. s6 r/t, sprzęgło cos ze stajni malossi lub s6). Do tego mozesz kupic przełożenia.

Zawór można by też wrzucic dla poprawy napełniania. Kruciec prosty nad koło lub do schwka. Przede wszystkim daje to ułatwioną drogą mieszanki do karterów.

Mógłbys tez zrobić flow i jakies delikatne dopasowanie kanałów płuczących.

Wszystko zalezy ile masz sianka Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomq
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:05, 09 Kwi 2010 Temat postu:

Hmm... Kupienie wariatora MHR jest mi nawet na rękę ze względu na spalony rozrusznik.

Sprawdzałem niedawno okładziny na sprzęgle, nie chce mi się nowych naklejać tak więc może bym Malossi Delta kupił?

Edit:
Chociaż wiesz coś na temat kupowania i naklejania nowych okładzin? Przecież jak te mają z (przykładowo) z 0,3mm a nowe z 1,5cm to też wiadomo szybciej zasprzęgli się. Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Tomq dnia Pią 6:09, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:45, 09 Kwi 2010 Temat postu:

Co do sprzęgła to do sporta czy mid race nie ma sensu kupować delty. Moge Ci polecić stage6 TC MKII (jedno z najlepszych sprzegieł. Sam bede kupował TC MkII lub delte (ale do racinga a nie do sporta i do tego do OR Kita.)

Totalnie nie ma sensu kupowac i naklejać nowych okładzić tym bardziej na seryjne sprzęgło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarianGtix
___
___



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:21, 26 Kwi 2010 Temat postu:

CHlopaki jest taka sprawa... Kumpel kupil aeroxa pojezdzil trroche i chce go zrobic na high-endzie... Tzn chce wlozyc do niego Hebo Manstona 70, Yasuni c30( juz jest ) wal Hebo HPC, Gaznik dellorto 24mm ( juz jest ) ... Ma w nim sprzeglo Hebo R i dzwon Malossi... Wariator Malossi multivar... Czy to wytrzyma taka moc i co trzeba jeszcze zrobic zeby wszystko dobrze wspolgralo....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:31, 26 Kwi 2010 Temat postu:

Sory, ale to jest totalnie H**** set up. Jedynie co z tego moze sie nadać to C30.

Pewnie miałes na mysli Manstona Revolution, jest to w miare fajny cyl ALE po pierwsze nie najmocniejszy a po drugie mógłby być mocniejszy. Polecam cylindry ze stajni Malossi (głównie), Mk Pro Race II też jest dobrym cylem. Polini Evo II/III są to troszke słabasze cylki, co nie znaczy ze nie odstają bardzo z tyłu. Mówie tutaj o róznicy w mocy około 1,5 konia. Zalezy ile kumpel przewiduje przesmigać na jednych pierścieniach i tłoku.


Wario do dupy;/ Malossi Multivar jest do sporcika a nie do evo. Polecam zdecydowanie Malossi Overrange Kit, sam mam i jest naprawde wielka różnica chociarzby w korektorze. Ewentualnie Polini Evolution Kit.


Sprzęgło Hebo R to porażka, dobre do sporta ale nie do evo. Czemu ? Bo przy mocniej wysilonych jednostkach napedowych odklejają sie okładziny. Polecam Stage6 TC II oraz MHR Delte.


Wał Hebo HPC, dobry jest ALE nie ma szału. Polecam jedne z najlepszyh wałów czyli Malossi oraz Metrakit Pro Race II (uchodzi za niezniszczalny ;P)

Stage6 też ma twarde wały, w szczególności seri R/T. Można by sie pokusić przy evo o korbe 85mm + spacier.

Gaźnik Dellorto jest taki se. Dlaczego ? Ma o wiele za małą komore pływaka, PWK i VHST to przy Dell orto giganty. Wielkość pływaka ma ogromne znaczenie. Gaźnik moze zostać lecz z czasem lepiej go wymienić.


Jak bys miał jakies pytania to wal, chętnie pomoge Razz


Pozdrawiam Pietras.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarianGtix
___
___



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:31, 30 Kwi 2010 Temat postu:

Juz złożony Razz Jest Polini Evo 70, Sprzeglo polini 3g, Naped malossi overage(nie wiem jak sie to pisze), hebo hpc , Yasuni c21( c30 poszedl na sell ) i Dell'orto 21... Narazie docierka ale powiem wam ze na 3/4 gazu jest szal i to bardzo duzy Razz NIestety musielismy zrezygnowac z Rozrusznika i dozownika ale jest luz... Pietras z gory dzieki za wybor czesci Smile Po czesci bylismy w samym Mielochu ... Powiem wam ze obsuga jest bardzo fajna i powiedziala ze z tego Set-upa mozna spokojnie kolo 20 koni zrobic.. I mysle ze cos takiego jest... Dzieki pietras za pomoc... Jak dotrzemy i wyregulujemy dam filmik Smile

Chlopaki jeszcze mam jedno pytanko:

czy juno (silnik od neosa) bedzie dobrze chodzic na

Wydechu Giannelli Extra Polini Sport 70 Dell'orto 19 malossi multvarze hebo r i Stozku Revo-S-type bedzie dobrze smigał ?? (te czesci juz mam)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialku
__
__



Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Blachownia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:24, 08 Maj 2010 Temat postu:

Siema. Mam proźbe. Doradźcie mi jaki założyć wariotor i sprzęgło do wydechu LEOVINCE ZX w Gilera Runner??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiziu
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowy Nad Okszą
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:56, 08 Maj 2010 Temat postu:

Wariator Hebo Competition plus (ng) sprzęgło możesz dać hebo r chyba że masz więcej kasy to kup Stage6 tq mk2 przyda się na przyszłość
noi dzwon by ci się przydał Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:56, 09 Maj 2010 Temat postu:

Jeżeli sprzęgło to tylko ze stajni Stage6 i Malossi, ewnetualnie tylko Hebo N. Ja bym Ci polecał Malossi Fly, Hebo N lub Stage6 sport. Te sprzęgła nadadzą sie do serii. Później do sporta też podejdą i będą śmigać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialku
__
__



Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Blachownia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:22, 09 Maj 2010 Temat postu:

ale to da rade na tym wydechu?? ten wario co kiziu napisał^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piachu
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Blachownia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:04, 09 Maj 2010 Temat postu:

Da spokojnie... to tylko hebo ng Razz ktore bardzo czesto ludzie zakladaja do seryjnych skuterow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bialku
__
__



Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Blachownia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:09, 09 Maj 2010 Temat postu:

a hebo competition plus ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin