Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomi1094
Nowy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:08, 03 Sty 2011 Temat postu: Wydech do Top performance Due plus |
|
Co byście polecili do tego cylindra?
Aktualnie mam leovinca RR który do serii był juz za mocny, ale w jakim stopniu wykorzysta potencjał tego cylindra?..
gaznik 17.5
dojdzie jeszcze jakiś wał i wario.
Mulitivar, polini speed control lub top racing NG (jeżeli ktoś ma to proszę o opinie)
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarianGtix
___
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:48, 03 Sty 2011 Temat postu: |
|
na taki cylinder to yasuni c16, polini evo cos w tym kierunku
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysio952
__
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:38, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
z tego co słyszałem due+ to jest najmocniejsze żeliwo, i jest to cylinder klasy racing.
Stawiam że 17,5 to za mały gaźnik ... 21 by się przydał
i pod taki cyl to c16/c20 chyba że jakiś dobry porting, i to 21mm to nawet c21 powinno się dobrze sprawować, tylko spalanie będzie b. duże ;d
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:15, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
Miałem już tyle razy kupić ten cylinder, a zawsze kupowałem inny...
Ogółem cylinder ma du zy zakres modyfikacjipod względem mocwym. Był produkowany w 3 wersjach, etc itd....
Konkrety -> Pod ten cylinder minimum to 17,5mm. Optymalnym gaźnikiem jest 19mm, wydech weź C16/Pfr3. Nie biez mocniejszych wydechów bo bedziesz miał problemy z regulacją na niskichobrotach (do około 40-50km.h)
Wario z tych co wymieniłes dobrą alternatywą jest Polini Sp (zależy jeszcze w jakim stanie).
Jakie łożyska i wał pod to wsadzasz ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomi1094
Nowy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:42, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
Łożyska SKF lub KOYO C4 metal "edyszyn"
co do wału.. jestem w trakcie poszukiwań.
może ktoś ma tutaj coś mądrego, w rozsądnej cenie na sprzedaż? W takim wypadku proszę o kontakt gg: 6882288 mail: [link widoczny dla zalogowanych] lub tutaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:50, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
Co do łożysk to weź C4 Teflon Skf. Koszt z uszczelniaczami cos koło 80zł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomi1094
Nowy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:29, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
dlaczego? teflon = plastikowy koszyczek = mniejsza trwałość
chyba że się mylę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
M_LoT
Klubowicz
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:04, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
mylisz sie. wytrzymalosc bedzie podobna, a w przypadku uszkodzenia przy metlowym koszyczku masz polowe silnika do wymiany... i nie plastikowy koszyczek tylko teflonowy to chyba wynika z nazwy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|