Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Setup |
No.1 |
|
17% |
[ 3 ] |
No.2 |
|
82% |
[ 14 ] |
|
Wszystkich Głosów : 17 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:27, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
Po feriach zamówie albo wydech albo cyl. Jeszcze nie wiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mr.Jeremy
ER Club
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:23, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
Co do cyla jeśli już sie bawić w tuning to wziąć Hebo Manston Revolution Pata Negra 70 cmm czy jak to tam sie pisze , wałek masz dobry bo ten sam co ja do 18 rmp . Wydaje mi się ze naprawde by to zapier*alało , no troche kosztuje . Ale jak by co weź Hebo Manston Replica 70ccm . Kolega ma w roxie 07 rok kupił tylko cylek gaźnik 19 i wydech tt , po dotarciu 120 idzie i to przyspiecha mega (jechałem raz z nim i 2 raz nie wsiądę )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Badek
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żarki Letnisko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:38, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
mr.Jeremy nasz kolego, Pietras od jakiś 4lat się interesuje tuningiem skuterów i to jest jego życie i ma większą wiedzę na ten temat. Też się tym swego czasu interesowałem i powiem że tydech TT to jest bardzo średniej klasy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mr.Jeremy
ER Club
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:54, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
dokładnie tt jest to zamiennik seri , a co do malowania zostaw mało jest roksów z malowaniem Fiata ,a takie pytanie po co Ci łożyska z luzem c4 jak twój wał wykreci maks 18 tys ? Bo c3 są do 18 a c4 powyżej jak się nie myle
Ostatnio zmieniony przez mr.Jeremy dnia Pon 13:56, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adek4100
ER Club
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:10, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
Nie zaszkodzi mieć zapasu na łożyskach będa wytrzymalsze
Roxik jest poprostu wypaśmy !!
Lookne go w realu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:24, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
Po pierwsze: Łożyska z luzem C3 6204 Skf nie produkują w teflonie, jedynie w teflonie C3 produkują Ntn i kiedys Fag ale w częstochowie czy nawet w sklepach w necie są zazwyczaj niedostępne.
Po drugie: Jeżeli już złoże kartery z wałem i zrobie w nich konkretny flow i dopasuje pod cyl to po nawet 10tys łożyska C3 nie będą zachowywać sie tak jak C4 po tych 10 tys.
Tyle o łożyskach.
Co do Twojej wcześniejszej wypowiedzi. Widze ze nie bardzo znasz sie na cylkach klasy Evo oraz Hi-End. Pata negra to nie jest cyl który powala na kolana. O wiele lepszym cylem jest Polini Evo II oraz Mhr Team II w tej klasie. Pata negra ma nawet niżej poprowadzone kanały. Z Pata negry można wyciągnąć potencjał ale po konkretnym porcie. Jedyną zaletą jest tłok z grafitową powierzchnią zmniejszający tarcie.
Poza tym jak nie wiem czy zauważyłeś ale rox bedzie do jazdy na codzień. Na cyle evo/hi end przebieg na jednym tłoku to max 800km.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mr.Jeremy
ER Club
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:34, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
A tu w tym momeci Cie zdziwie szybkiszmall (nie moge tera dać linka bo 24h nie mineło od rejestracji
PEwnie widziałeś tego roksa , i on jest Od nas z rksa tzn był i co 1400 km przebigeu bez zmiany tłoka , a mowie Ci ze to był najszybszy skuter w R-sku 50/70 . Może i mniej wiem na temat cylków klasy Evo czy Nawet z seri Mhr tylko dla tego , że do moje skutera najlepszy jest tylko cyl z seri Polini Corsa niestety silniki morini więc w sumie same Sporty jak by nie patrzeć . Nawet na sa nic nie ma . Czasami żałuje , że nie mam minarellki . Kiedy skończysz mniej więcej projekt ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:43, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
No po twojej wypowiedzi twierdze ze jednak nie znasz sie na konkretniejszym tuningu.
Cóż z tego że przejechał 1400 km?? Mieżyłes kompresje ?? Ja potrzebuje cylek który na jednym tłoku przjeade minimum 5tys. I gadanie najszybszy skuter, śmieszy mnie. Powiedz co konkretnie miał w roxie i dopiero mozna mówić czy był szybki czy też nie.
Jak chcesz to moge Ci nawet ze S6 racinga modulara zrobić 21-22 konie. Tylko po co jezeli chce tym śmigać na codzień. S6r mod. podniesiony na ponad 20 koni po 500-600 km traci kompresje. Ale z tego co widze to z portingiem cyla i folw karterów nie jestes za bardzo w temacie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mr.Jeremy
ER Club
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:50, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
Cylinder Hebo Manston rEvolution Pata Negra 70cc
Wał korbowy Metrakit Pro Race
Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon
Gaźnik Stage6 24mm R/t
Zapłon sportowy IGNITION ST ev
Wydech Yasuni c30
Zawór membranowy Stage 6 R/t
Sprzęgło Polini 2G Evolution II d.107
Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
Wariator Polini Super Speed Evolution
Przekładnia pierwotna-wtórna Malossi MHR
Pasek Polini Kevlar Evolution
Korektor momentu obrotowego Polini Evolution
Prosze !
Nie bawię się w jakieś Pseudo tuningi typu porting , bo w silniku tym co ja mam to Polini COrsa jest jedynym z najlepszych cylów , Wiec nie mów mi , że sie nie znam bo gwarantuje Ci ze o morini wiem wszystko! Po prostu moj silnik nie jest na to podatny niż minarelli a co do teori którą przytoczyłeś to też ją gdzieś czytałem , chyba mieloch ale pewnien nie jestem. Niech zniknie to z tymi antybotami czy coś to dodam sprzeta , to zobaczysz czym śmigam i jaki setup tam mam
Ostatnio zmieniony przez mr.Jeremy dnia Pon 14:53, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milosz_MBK
__
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:56, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
Rox będzie zajeb**** 1 custom w czewie i jeszcze ten setup
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:17, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
mr. Jeremy ale ja ciągle mówie o Minarelli. Heh spytaj sie Pytona który od ponad 2 lub 3 lat robi portingi i juz przewineło sie kilka skutów z silnikiem Morini.
Hahah a powiedz mi zeby wycisnąc z s6r 20 koni to musisz sobie poczarować. Powyżej klasy mid race porting jest jakby musem. Nie wiem czy miałeś w ogóle kiedykolwiek cylek klasy racing w rekach i zobaczył byś jaka jest duża różnica w kanałach pomiedzy cylek a karterami.
Poczytaj z zasadzie działania silnika dwusówowego i portingowanie oraz flow karterów. To tyle. To jest podstawa żebys w ogóle cos zrozumiał.
Co do set upu tego goscia co podałes mógłby być o wiele lepszy. Teraz takich zestawiń sie juz nie robi.
Koniec OT
|
|
Powrót do góry |
|
|
mr.Jeremy
ER Club
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:28, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
Zeby nie było ! Jak byś czytał moje wypowiedzi dokladnie to byś coś wywnioskował , tak jak powiedziałęm wyżej Ze wszystko ci powiem o morini bo każdy zna sie na tym co ma w garage . tak miałem w rekach ccylek s6 Racing do puga lc . A co do tamtego tuningu to było rok czy 2 lata temu , osobiście gościa nie znałem choć szkoda i raczej nie poznam , bo zginął na scigaczu . ALe na skuterze widziałem co wyprawiał . I teraz może być koniec OT .
Dobra troche postów nabiłem i teraz czekać tylko aż mina 24 h od zarejestrowania
I ocenisz moja Maszin:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:56, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
Jak chcesz pogadać to pisz do mnie na gg:P
Jednak będzie Mhr Team II (wydech) z racj tego iż R1400 daje cały potencjał powyżej 9tys. Czyli musiał bym jeździć praaktycznie na pełnej piździe. Dlatego kupuje Malossiego ponieważ ciągnie od dołu i jest bardzo elastyczny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:40, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
Wydech już praktycznie wybrałem, ale założyłem ankiete w celu sprawdzenia który wydech byście wybrali na moim miejscu. Wydech zamawiam za około tydzień. Jak przyjdzie to zobaczycie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bauciu
Zbanowany !
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kuźnicy Kiedrzyńska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:33, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
Nie no Roxik będzie wręcz wpaniały Jeżeli Twoje plany wypalą..;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|