Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

*** => Custom Racing Roxxx by Pietras <= ***

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Wasze Motocykle
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat

Setup
No.1
17%
 17%  [ 3 ]
No.2
82%
 82%  [ 14 ]
Wszystkich Głosów : 17

Autor Wiadomość
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:27, 14 Lut 2010 Temat postu:

Po feriach zamówie albo wydech albo cyl. Jeszcze nie wiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mr.Jeremy
ER Club



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:23, 15 Lut 2010 Temat postu:

Co do cyla jeśli już sie bawić w tuning to wziąć Hebo Manston Revolution Pata Negra 70 cmm czy jak to tam sie pisze , wałek masz dobry bo ten sam co ja do 18 rmp . Wydaje mi się ze naprawde by to zapier*alało , no troche kosztuje . Ale jak by co weź Hebo Manston Replica 70ccm . Kolega ma w roxie 07 rok kupił tylko cylek gaźnik 19 i wydech tt , po dotarciu 120 idzie i to przyspiecha mega (jechałem raz z nim i 2 raz nie wsiądę )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badek
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki Letnisko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:38, 15 Lut 2010 Temat postu:

mr.Jeremy nasz kolego, Pietras od jakiś 4lat się interesuje tuningiem skuterów i to jest jego życie i ma większą wiedzę na ten temat. Też się tym swego czasu interesowałem i powiem że tydech TT to jest bardzo średniej klasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mr.Jeremy
ER Club



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:54, 15 Lut 2010 Temat postu:

dokładnie tt jest to zamiennik seri , a co do malowania zostaw mało jest roksów z malowaniem Fiata ,a takie pytanie po co Ci łożyska z luzem c4 jak twój wał wykreci maks 18 tys ? Bo c3 są do 18 a c4 powyżej jak się nie myle

Ostatnio zmieniony przez mr.Jeremy dnia Pon 13:56, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek4100
ER Club



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:10, 15 Lut 2010 Temat postu:

Nie zaszkodzi mieć zapasu na łożyskach będa wytrzymalsze Wink

Roxik jest poprostu wypaśmy !!
Lookne go w realu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:24, 15 Lut 2010 Temat postu:

Po pierwsze: Łożyska z luzem C3 6204 Skf nie produkują w teflonie, jedynie w teflonie C3 produkują Ntn i kiedys Fag ale w częstochowie czy nawet w sklepach w necie są zazwyczaj niedostępne.


Po drugie: Jeżeli już złoże kartery z wałem i zrobie w nich konkretny flow i dopasuje pod cyl to po nawet 10tys łożyska C3 nie będą zachowywać sie tak jak C4 po tych 10 tys.

Tyle o łożyskach.


Co do Twojej wcześniejszej wypowiedzi. Widze ze nie bardzo znasz sie na cylkach klasy Evo oraz Hi-End. Pata negra to nie jest cyl który powala na kolana. O wiele lepszym cylem jest Polini Evo II oraz Mhr Team II w tej klasie. Pata negra ma nawet niżej poprowadzone kanały. Z Pata negry można wyciągnąć potencjał ale po konkretnym porcie. Jedyną zaletą jest tłok z grafitową powierzchnią zmniejszający tarcie.


Poza tym jak nie wiem czy zauważyłeś ale rox bedzie do jazdy na codzień. Na cyle evo/hi end przebieg na jednym tłoku to max 800km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mr.Jeremy
ER Club



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:34, 15 Lut 2010 Temat postu:

A tu w tym momeci Cie zdziwie Very Happy szybkiszmall (nie moge tera dać linka bo 24h nie mineło od rejestracji
PEwnie widziałeś tego roksa , i on jest Od nas z rksa tzn był i co 1400 km przebigeu bez zmiany tłoka , a mowie Ci ze to był najszybszy skuter w R-sku 50/70 . Może i mniej wiem na temat cylków klasy Evo czy Nawet z seri Mhr tylko dla tego , że do moje skutera najlepszy jest tylko cyl z seri Polini Corsa niestety silniki morini więc w sumie same Sporty jak by nie patrzeć . Nawet na sa nic nie ma . Czasami żałuje , że nie mam minarellki . Kiedy skończysz mniej więcej projekt ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:43, 15 Lut 2010 Temat postu:

No po twojej wypowiedzi twierdze ze jednak nie znasz sie na konkretniejszym tuningu.


Cóż z tego że przejechał 1400 km?? Mieżyłes kompresje ?? Ja potrzebuje cylek który na jednym tłoku przjeade minimum 5tys. I gadanie najszybszy skuter, śmieszy mnie. Powiedz co konkretnie miał w roxie i dopiero mozna mówić czy był szybki czy też nie.

Jak chcesz to moge Ci nawet ze S6 racinga modulara zrobić 21-22 konie. Tylko po co jezeli chce tym śmigać na codzień. S6r mod. podniesiony na ponad 20 koni po 500-600 km traci kompresje. Ale z tego co widze to z portingiem cyla i folw karterów nie jestes za bardzo w temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mr.Jeremy
ER Club



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:50, 15 Lut 2010 Temat postu:

Cylinder Hebo Manston rEvolution Pata Negra 70cc
Wał korbowy Metrakit Pro Race
Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon
Gaźnik Stage6 24mm R/t
Zapłon sportowy IGNITION ST ev
Wydech Yasuni c30
Zawór membranowy Stage 6 R/t
Sprzęgło Polini 2G Evolution II d.107
Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
Wariator Polini Super Speed Evolution
Przekładnia pierwotna-wtórna Malossi MHR
Pasek Polini Kevlar Evolution
Korektor momentu obrotowego Polini Evolution

Prosze !
Nie bawię się w jakieś Pseudo tuningi typu porting , bo w silniku tym co ja mam to Polini COrsa jest jedynym z najlepszych cylów , Wiec nie mów mi , że sie nie znam bo gwarantuje Ci ze o morini wiem wszystko! Po prostu moj silnik nie jest na to podatny niż minarelli a co do teori którą przytoczyłeś to też ją gdzieś czytałem , chyba mieloch ale pewnien nie jestem. Niech zniknie to z tymi antybotami czy coś to dodam sprzeta , to zobaczysz czym śmigam i jaki setup tam mam


Ostatnio zmieniony przez mr.Jeremy dnia Pon 14:53, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milosz_MBK
__
__



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:56, 15 Lut 2010 Temat postu:

Rox będzie zajeb**** 1 custom w czewie Very Happy i jeszcze ten setup Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:17, 15 Lut 2010 Temat postu:

mr. Jeremy ale ja ciągle mówie o Minarelli. Heh spytaj sie Pytona który od ponad 2 lub 3 lat robi portingi i juz przewineło sie kilka skutów z silnikiem Morini.


Hahah a powiedz mi zeby wycisnąc z s6r 20 koni to musisz sobie poczarować. Powyżej klasy mid race porting jest jakby musem. Nie wiem czy miałeś w ogóle kiedykolwiek cylek klasy racing w rekach i zobaczył byś jaka jest duża różnica w kanałach pomiedzy cylek a karterami.

Poczytaj z zasadzie działania silnika dwusówowego i portingowanie oraz flow karterów. To tyle. To jest podstawa żebys w ogóle cos zrozumiał.

Co do set upu tego goscia co podałes mógłby być o wiele lepszy. Teraz takich zestawiń sie juz nie robi.

Koniec OT
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mr.Jeremy
ER Club



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:28, 15 Lut 2010 Temat postu:

Zeby nie było ! Jak byś czytał moje wypowiedzi dokladnie to byś coś wywnioskował , tak jak powiedziałęm wyżej Ze wszystko ci powiem o morini bo każdy zna sie na tym co ma w garage . tak miałem w rekach ccylek s6 Racing do puga lc . A co do tamtego tuningu to było rok czy 2 lata temu , osobiście gościa nie znałem choć szkoda i raczej nie poznam , bo zginął na scigaczu . ALe na skuterze widziałem co wyprawiał . I teraz może być koniec OT .

Dobra troche postów nabiłem i teraz czekać tylko aż mina 24 h od zarejestrowania

I ocenisz moja Maszin:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:56, 15 Lut 2010 Temat postu:

Jak chcesz pogadać to pisz do mnie na gg:P

Jednak będzie Mhr Team II (wydech) z racj tego iż R1400 daje cały potencjał powyżej 9tys. Czyli musiał bym jeździć praaktycznie na pełnej piździe. Dlatego kupuje Malossiego ponieważ ciągnie od dołu i jest bardzo elastyczny Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:40, 20 Lut 2010 Temat postu:

Wydech już praktycznie wybrałem, ale założyłem ankiete w celu sprawdzenia który wydech byście wybrali na moim miejscu. Wydech zamawiam za około tydzień. Jak przyjdzie to zobaczycie. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bauciu
Zbanowany !
Zbanowany !



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kuźnicy Kiedrzyńska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:33, 20 Lut 2010 Temat postu:

Nie no Roxik będzie wręcz wpaniałyVery Happy Jeżeli Twoje plany wypalą..;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Wasze Motocykle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Strona 2 z 11


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin