Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bialku
__
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Blachownia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:30, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
ladna Gilera ja też mam Gilere ale narazie jest na dotarciu bo nowa ale później zamierzam jakis wydech załozyć i wario
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SeeA
__
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:46, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
mały up, dzisiaj wracając z domu Kludzia, strzelił mi pasek, i owinął się na około sprzęgła 0.o, teraz będę zamawiać pasek, i jaki byście mi doradzili ?
Ostatnio zmieniony przez SeeA dnia Nie 14:56, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 13:31, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
mysle ze rms jest calkiem dobry jak i polini ale kosztuje te 13 160 zł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kiziu
Klubowicz
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowy Nad Okszą Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:29, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
Rms?- hahaha dobre
Jeżeli zależy ci na cenie to zakup pasek dayco a jak nie to kup Stage6 sport pro
|
|
Powrót do góry |
|
|
SeeA
__
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:15, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
Kupiłem już dawno Polini Kevlar i jest o wiele lepiej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawa
Nowy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stara Huta
|
Wysłany: Śro 11:05, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
na seryjnym pasku i tak i tak jeździ najlepiej ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:12, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
taaak ? Wytłumacz nam dlaczego na seryjnym pasku jeździ najlepiej haha.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawa
Nowy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stara Huta
|
Wysłany: Śro 11:25, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
Człowieku,przyjedź do nas,a właściwie do Seea i założymy Ci do jego runnera polini kevlara i seryjny pasek,porównasz sobie : )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebek
Klubowicz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 11:45, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
Ten seryjny co ma jest węższy i ciągnie od zera, a kavler widac nie schodzi na dół wariatora i jest muł do 20 km/h taki, ze się trzeba nogami odpychac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:48, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
Życie. Wiem ze w pro replice ogólnie wymienia sie sprzegła, wiekszosc ludzi robi tak w roxach bo od 0-30 (czyli zaszprzeglenie) praktycznie roxy nie jadą. To za sprawą ze pro replica powinna mniej wiecej ruszac z 6-7 tys. Miałem u siebie przez jaks czas pro replice u siebie w roxie na serjnych bebechach i jakos to wyregulowałem, vmax był w miare ok, ale 0-15 sprzegło seryjne nie łapało bo jest za cięzkie i nie wkreca sie na obroty. Znajomy ma roxa z pro replica + tec evo sprzegło, w miare ok to jeździ.
Co do paska to jezeli kupiłes dedykowany polini to dziwne. Wiem ze paski do DNA są inne do p/g. Mam na sell pasek do DNA nowy Polini Kevlar jak by ktoś chciał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomq
Klubowicz
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:05, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
Cóż to Pietrasie, zapomniałeś o podkładkowaniu wariatora? Niby "nic" a tak wiele. Osobiście podczas regulacji miałem parę podkładek które BARDZO wpływają na efekty. Bardzo jak na takie małe g*wno które prawie nic nie kosztuje zważywszy efekty jakie daje
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
SeeA
__
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:26, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
Pietras kurde wiem swoje, mam pro replice i kawa dobrze mówi, polini kevlar jest gorszy od seryjnego paska, nic nie daje, a v-max jest taki sam tyle że ciągnie od samego dołu a że Ty nie umiałeś zrobić tego to już nie moja wina i nie kłóć się ;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomq
Klubowicz
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:25, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
SeeA, przeczytałeś co napisałem wyżej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietras
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:10, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
W zasadzie nigdy z tego nie korzystałem bo nawet nie miałem po co. Wiem ze waria S6 sie tym reguluje i ma to duze znaczenie, ale w np. Hebo ng ? Nie wiem. Duzo osób żyje bez tego, reguluje sie normalnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
SeeA
__
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:59, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
siema, dzisiaj zrobię taki większy up'ik
a więc tak, będąc u Ś.P. Kludzia na mszy Gilera odmówiła posłuszeństwa, zgasła i już więcej nie odpaliła, na kolejny dzień rozebrałem wszystko, po kolei sprawdzałem z Krispusem i Sebkiem czemu nie ma iskry, jednak iskrownik się zaśniedział i przeczyściliśmy, miałem już radosną minkę bo iskra była i myślałem że odpali a tu ujj i nie odpalił... na następny dzień zdjąłem cylinder i był przytarty, Fotki:
Zdecydowałem się że nie będę już katował tej 50'tki i zamówiłem cylinder Stage6 Streetrace a wraz z cylindrem, pasek polini kevlar, filtr Stage6 Double Layer'a i króciec stage6 z podpinanym podciśnieniem
Teraz pozostał mi wał, łożyska i simery, gaźnik mam 17.5, może wiecie kto miał by na sprzedaż jakiś wał do p/g ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|