Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BlackLord
_
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błeszno/Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:08, 19 Cze 2010 Temat postu: Kymco Agility by Blacklord |
|
Witam, chciał bym wam przedstawić moje Kymco Agility z 2007roku.
Jestem jego właścicielem od kwietnia i puki co nie sprawił mi żadnych kłopotów, całkiem sprawnie się odpycha, bez awaryjny i ekonomiczny.
Seryjny pozostał tylko przez pierwszy tydzień
Nowy cylek i regulacje zrobione u Pytona. Narazie jest na dotarciu lecz na seryjnej 50'tce jechał 75km/h na prostej, jednak że jest to 4t nie ma super przyspieszenia lecz z nowym cylkiem już sobie radzi
Tuning Mechaniczny:
-cylinder 72ccm
-Filtr Stożkowy Stage6.
-Skrócony króciec.
-Wybebeszony tłumik. ( W planach)
Z optyki:
-Żarówka Pseudo Xenon.
-Zdemontowany stelaż pod kufer.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez BlackLord dnia Czw 21:23, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomq
Klubowicz
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:24, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
Podobają mi się takie Agality tylko po swap'ie silnika z Kymco Agility 150cc ;}
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackLord
_
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błeszno/Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:33, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
Z takim silnikiem to ten skuter lata
|
|
Powrót do góry |
|
|
Divine Copper
Moderator
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 13 km od Czewy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:09, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
fajne Agility dawałeś mu jakiś lepszy wał albo gaźnik?
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackLord
_
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błeszno/Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:22, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
Nie dawałem mu nic innego oprócz cylindra, króćca i wybebeszonego tłumika
Myślę nad jakimiś naklejkami, doradźcie coś.
Ostatnio zmieniony przez BlackLord dnia Sob 22:05, 19 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tasior
___
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:47, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
Byłem akurat u pytana kiedy odbierałeś i powiem ze chodzi bardzo fajnie , ale pyton podczas rozmowy ze mną na temat tej Agility wspomniał coś o skróconej tulejce a jej nie wymieniłes . Więc jak z nią jest ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackLord
_
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błeszno/Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:18, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
Sam już nie wiem, może i też ta tulejka była skracana xD
Doradźcie mi co zmienić w optyce.
Ostatnio zmieniony przez BlackLord dnia Nie 13:10, 20 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RumunKXR
Klubowicz
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:16, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
No wiec tak z optyki to bym zmienił :
zrobił polerke przekladni
kupił bym migacze jakies małe lezki i dał je po boku w plastiki
zrobił nadkole
lusterko F1
blache na przekladnie tyle..
Skuterek ładny , bardzo podoba mi sie przód tych skuterków
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ciaper
Klubowicz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Blachownia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:23, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
Ja bym Ci polecił, abyś wywalił ten błotnik który jest nad tylnym kołem. Żadnego nadkola! Blache też bym zostawił tam gdzie jest. Pomyślałbym z tymi kierunkami co mówił Rumun i ew. jakieś ryfle. Jeszcze mógłbyś wyjąć rejestracje z tego plastiku i jakieś malowanie felg ??
Ostatnio zmieniony przez Ciaper dnia Wto 11:25, 22 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackLord
_
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błeszno/Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:10, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
No panowie, był testowany jak stoi z prędkością. Vmax na prostej 90kmh z przyspieszeniem 6-7sekund do 50kmh. Osiągi jeszcze na pewno wzrosną jak go w pełni dotrę, czyli za jakieś 200km
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackLord
_
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błeszno/Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:46, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
Sorry za PPP.
Więc jadąc ostatnio po jakiś dziurach mocowanie tylnego nadkola mi pękło przez co byłem zmuszony zdemontować tak owe. Poniżej fotka jak to teraz wygląda, wypowiadajcie się czy tak lepiej czy gorzej
Najprawdopodobniej skleje to nadkole i założę z powrotem ponieważ mam magneto na zewnątrz i cały brud leci mi na niego i filtr ;/
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
RumunKXR
Klubowicz
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:49, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
hm.. lepiej bez , lecz to nie jest nadkole tylko zwykły błotnik , no i zakryj jak najszybciej to magneto
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackLord
_
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błeszno/Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:18, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
Mam do was pytanie, co najlepiej będzie wsadzić do niego by uzyskać jak najlepsze osiągi?
- Gaźnik 17,5
- Wariator Malossiego
- sprzęgło sportowe
- dzwon wariatora
Jak macie inne pomysły to wpisujcie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kiziu
Klubowicz
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowy Nad Okszą Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:54, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
Wariator !
|
|
Powrót do góry |
|
|
BlackLord
_
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Błeszno/Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:59, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
Jak zmienie wario na Malossiego to wzrost przyspieszenia będzie odczuwalny?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|